Saturday, September 8, 2018

Pasukan khas agen mossad israel dajjal laknatullah berada di Turki untuk membunuh Erdogan

lawan web us melaporkan : Pasukan khas agen mossad israel dajjal laknatullah berada di Turki untuk membunuh Erdogan

Percubaan pembunuhan terhadap Erdogan menurut laman web Veteran Amerika, yang terkenal dengan sumber paling hampir dengan kalangan tentera dan "agen inteligience" AS, mengatakan bahawa Israel memutuskan, dengan pengetahuan Amerika Serikat, untuk mensasarkan Presiden Turki Recep Tayyip Erdogan secara langsung.

Dalam satu laporan eksklusif bertajuk "Pembunuh Profesional Israel laknatullah di Turki sekarang, sasarannya adalah presiden berjiwa khalifah Erdogan," laman web perisikan AS mengatakan Israel telah bosan dengan dasar Turki yang anti-Tel Aviv yang menyokong hamas palestin dan pengaruh kebangkitan islam yang dibawa oleh presiden Turki itu.

Kerana setiap percubaan untuk umat islam kembali kepada sistem khalifah secara perlahan - lahan pasti dihalang oleh musuh musuh islam kerana mereka mengambil masa 1000 tahun untuk menakluk palestin dan mereka yakni musuh islam berhempas pulas untuk menjatuhkan khalifah Turki Uthmaniyah pada tahun 1924. dan kali terakhir mereka ( musuh islam ) berada di baitulmaqdis palestin adalah pada tahun 1071 masihi. Dan mereka cukup gerun jika umat bersatu semula di bawah satu kerajaan Khalifah.

Menurut laporan itu juga, Israel merancang untuk melaksanakan rampasan kuasa tentera di Turki bermula dengan pembunuhan Erdogan, di mana laman web itu mendakwa kebocoran maklumat mengenai rampasan kuasa ini.", terutama dari sumber-sumber dalam tentera Turki.

Laman web itu mendakwa bahawa pasukan khas pembunuh upahan kini berada di Turki untuk melaksanakan pelan pembunuhan presiden Turki, tanpa memberi sebarang maklumat mengenai cara pasukan tersebut tiba ,sumber maklumat mereka dan bagaimana pelan tersebut mahu dilakukan

Menurut sumber tersebut , pelan penculikan Erdogan:  31 buah kapal perang akan menutup selat untuk menculik presiden dan menahannya di laut terbuka. Laman web itu telah menimbulkan kemarahan Israel dan Amerika, dan Turki telah memutuskan untuk mengusir duta Israel dari Ankara.

Semoga Allah melindungi pemimpin kita Erdogan, rakyat Turki dan seluruh dunia Islam di seluruh dunia. amin. Allah Maha Besar Tuhan Sekalian Alam. Allahuakbar

0 comments

Post a Comment